loading...
مرجع تخصصی موبایل
مصطفی بازدید : 14 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

آیا در حال حاضر شما قادر به بازکردن فایل های zip و rar در تلفن همراه خود هستید؟ اگر قادر به اجرای فرمت های ذکر شده نیستید، حتما نرم افزار WinZip full version را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی فایل های فشرده را مشاهده کنید یا آن ها را از حالت فشرده خارج کنید. علاوه بر خارج کردن فایل ها از حالت فشرده قادر خواهید بود، فایل های مورد نظر خود را فشرده سازی کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: رمز گذاری 256 بیتی، امکان ارسال فایل ها با استفاده از ایمیل، پشتیبانی از فرمت های رایج برای فشرده سازی و ... اشاره کرد. همچنین می توانید برای افزایش امنیت فایل های فشرده موجود در تلفن همراهتان بر روی آن ها رمز عبور قرار دهید.

مصطفی بازدید : 8 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار Memory Locker مشکل بسته شدن اجباری اپلیکیشن های موجود در گوشی اندرویدی شما را حل خواهد کرد . سیستم عامل اندروید گاهی اوقات برخی از برنامه های کاربردی را که شما به آن نیاز دارید را به صورت اجباری می بندد . اما به کمک این برنامه می توانید از بسته شدن چنین اپلیکیشن هایی جلوگیری کنید . به عنوان مثال همه شما در جریان هستید که هنگام باز کردن یک لانچر و هنگامی که برنامه های زیادی باز باشد ، سیستم عامل اندروید به دلیل کم بودن فضا ، لانچر مورد نظر را به صورت اجباری می بندد . اما دیگر نیاز نیست نگران چنین مشکلی باشید زیرا این برنامه برای همیشه همراه شما خواهد بود. لازم به ذکر است که این نرم افزار تنها بر روی گوشی های روت شده قابل اجرا می باشد .

مصطفی بازدید : 13 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی BBall می تواند دقت عمل شما را نشان دهد، زیرا برای عبور از مراحل موجود در آن باید از میان موانع مختلفی به سلامتی عبور کنید. این بازی دارای مراحل متعددی است که با پیشرفت در بازی موانع و گودال ها افزایش می یابد و فقط کافی است یک لرزش کوچک نشان دهید تا توپ به داخل یکی از گودال های سقوط کند و شما بازنده شوید. بازی برای افزایش قدرت تمرکز و دقت عمل بسیار مناسب است و می تواند در عین حال شما را برای ساعت ها سرگرم کند. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: امکان رتبه بندی آنلاین، وجود مراحل متعدد، جلوه های صوتی زیبا و ... اشاره کرد.

مصطفی بازدید : 52 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

برنامه Yahoo Mail توسط سایت یاهو به عنوان اپلیکیشن رسمی مدیریت ایمیل ها در تلفن همراه اندرویدی معرفی شده است. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به آسانی ایمیل های دریافتی خود را مدیریت کنید و برای دوستان و آشنایان خود ایمیل ارسال کنید. برنامه دارای محیط کاربری زیبا و همه جانبه است، یعنی می توانید مانند بستر مرورگر به مدیریت ایمیل ها خود بپردازید. در ضمن با استفاده از این نرم افزار می توانید چندین اکانت یاهو را مدیریت کنید. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: وجود پوسته های مختلف، وجود اتصال همیشگی، دسترسی کامل به تمامی بخش های ایمیل و ... اشاره کرد.

مصطفی بازدید : 33 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

با مرورگر فایرفاکس برای موبایل، شما می توانید تاریخچه ها، بوک مارک ها و کلمه های عبور بین کامپیوتر و موبایل خود را هماهنگ کنید. همچنین شما این امکان را دارید تا افزونه های فایرفاکس را نیز برروی آن نصب کنید و با این کار فایرفاکس شما همان چیزی می شود که شما دوست دارید.
Mozilla Firefox در این نسخه طرح نوینی از افزونه ها و مدیریت و تنظیمات آن ها را به نمایش گذاشته و طوری عمل نموده که کاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگین های دلخواه خود را که تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بیشتری علاوه بر استفاده در رایانه شخصی خود بتوانید در گوشی های موبایل خود نیز با سرعت بسیار بالا به مرور وب بپردازند.

مصطفی بازدید : 12 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار TeamViewer یکی از بهترین و قدرتمندترین ابزارها در زمینه کنترل رایانه از راه دور است. شما به وسیله این نرم افزار می‌توانید از رایانه خود وارد رایانه دیگر شوید. TeamViewer راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آن‌ها به صورت آنلاین کمک کنید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش بگذارید.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سیستم عامل گوشی موبایل شما چست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 53
  • بازدید کلی : 10,299