loading...
مرجع تخصصی موبایل
مصطفی بازدید : 33 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا به کشاورزی علاقه مند هستید ؟ اگر این چنین است ما Farming Simulator 14 به شما پیشنهاد می کنیم . مزرعه خود را مدیریت نموده و در نهایت محصولات را برداشت کنید . وظیفه شما به عنوان یک کشاورز این است که محصولات متعددی را بکارید . توجه داشته باشید که این بازی بهترین شبیه ساز کشاورزی برای سیستم عامل اندروید می باشد . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را به صورت چند نفره و با دوستان خود انجام دهید . محصولات خود را بکارید ، آن ها را شخم بزنید و در نهایت آن ها را برداشت کنید .

 

مصطفی بازدید : 21 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر – دسترسی روت

نرم افزار GLTools این امکان را به شما می دهد تا سیستم عامل اندروید خود را بهینه سازی نموده و گرافیک آن را تا حد قابل توجهی افزایش دهید . شاید برای شما هم پیش آمده باشد که یک بازی را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نموده و سپس هنگام اجرای آن با مشکل مواجه شوید . در آن صورت این برنامه به کمک شما خواهد آمد . به کمک این اپلیکیشن می توانید تغییری در رزولوشن گوشی اندرویدی خود ایجاد نموده و بازی ها را با گرافیک بسیار عالی اجرا کنید . این اپلیکیشن قادر است حتی نام  GPU های ناشناخته را هم تغییر بدهد ! اگر بازی های نصب شده بر روی گوشی شما به آرامی و کندی اجرا می شوند پیشنهاد می کنیم که حتما از این نرم افزار استفاده نموده و این مشکل را برطرف سازید . توجه داشته باشید که GLTools صد درصد امن بوده و هیچ گونه ضرری برای گوشی شما ندارد . لازم به ذکر است که برای اجرای این اپلیکیشن به دسترسی روت احتیاج دارید .

مصطفی بازدید : 26 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

لایو والپیپر Earth HD 3D Pro کره زمین را از جو فضا به صورت سه بعدی نشان می دهد. همه جزئیات سطح زمین ( مانند حاشیه قاره ها، ابرها و مناطق سرسبز یا بیابانی ) را می توانید با کیفیتی بالا و در حد HD مشاهده نمایید. ماه و خورشید متناسب با شب و روز در زمینه پدیدار می شوند و ابر های متحرک و ماهواره های ارتباطی سر گردان در جو زمین، هرازگاهی خودی نشان می دهند. با تغییر کنترل دوربین، زمین را از نمای نزدیک یا دور مشاهده کنید و در هر حالتی که بیشتر متناسب با صفحه نمایش اندروید است، جزئیات زمین را تعیین كنيد.

مصطفی بازدید : 27 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

MouthOff اپلیکیشن بسیار جالبی است که بی شک خواهد توانست بساط شادی شما را برایتان فراهم آورد . تنها کافی است تلفن اندرویدی خود را در مقابل دهان خود قرار داده و سپس صحبت کنید و یا با صدای بلند فریاد بزنید ! هدف در این اپ تکان دادن دهان های موجود با صدای خودتان است و هر چه این صدا بیشتر باشد ، دهان ها نیز بیشر باز خواهند شد ! بیش از ۴۶ نوع دهان در این بازی وجود داشته که می توانید مطابق با سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید. اگر به دنبال یک سرگرمی هستید و یا می خواهید دیگران را بخندانید بدون شک این بازی می تواند بهترین انتخاب باشد .

مصطفی بازدید : 23 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار SuperBanner Full  این امکان را به شما می دهد تا پیام ها و بنرهای زیبایی را ایجاد نموده و آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . برای اجرا تنها کافی است پس زمینه ها را انتخاب نموده و سپس بنرهای سفارشی را بر روی آن ها قرار دهید . بیش از هزاران فونت و بنر در این برنامه وجود داشته که می توانید از آن ها استفاده نمایید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا این بنرها را به عکس های مورد علاقه و یا به آهنگ محبوب خود اضافه کنید . خلاقیت خود را به دوستان و آشنایان نشان داده و آن ها را شگفت زده کنید .

مصطفی بازدید : 15 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

آیا از سیگنال ضعیف شبکه بی سیم خود ناراضی هستید ؟ اگر این چنین است پیشنهاد می کنیم که حتما Potenzia WiFi Pro را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید . این برنامه سیگنال شبکه بی سیم شما را بهبود بخشیده و قدرت آن را تا ۳۰ درصد افزایش می دهد. توجه داشته باشید که این برنامه همراه با یک ویدجت اختصاصی ارائه شده که در صورت تمایل می توانید آن را بر روی صفحه نمایش گوشی قرار داده  و به صورت مستقیم بر روی آن مدیریت نمایید . همچنین لازم به ذکر است که رابط کاربری این اپلیکیشن فوق العاده زیبا و شیک می باشد .

مصطفی بازدید : 34 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر
تجربه خوبی از رانندگی را با Muscle Run  در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید . تنها کافی است ماشین مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس رقابت را آغاز کنید . دقت داشته باشید که این بازی آن قدرها هم که فکر می کنید آسان نمی باشد ، زیرا نباید عبور از موانع خطرناک را فراموش کنید. گرافیک این بازی فوق العاده با کیفیت بوده و هرگز از انجام آن خسته نخواهید شد . لازم به ذکر است که  در هر مرحله امتیازات متعددی به شما داده می شود که با کسب این امتیازات می توانید ماشین خود را ارتقا دهید . تمام تلاش خود را به کار برده و مقام اول را کسب کنید .

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سیستم عامل گوشی موبایل شما چست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 63
  • بازدید کلی : 10,309