loading...
مرجع تخصصی موبایل
مصطفی بازدید : 46 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)
دانلود بازی اندروید Angry Run v1.0

 

پیش نیاز : اندروید 2.0.1 و بالاتر

از راه های پر پیچ و خم و موانع عبور نمایید !‍ فراموش نکنید ، زیرا تنها راه زنده ماندن فرار است . از تمام مهارت های خود استفاده نموده و با دستیابی به سلاح های منحصر به فرد و ویژه دشمنان را از بین ببرید . توضیحات فوق مربوط به بازی Angry Run  می باشند . تصمیم با شماست . آیا تصمیم می گیرید که یک راست به سمت مرگ بروید یا برای زنده ماندن کمی تلاش می کنید ؟ قهرمانان را انتخاب کرده و سپس بازی را آغاز کنید . پس از اتمام مراحل قادر خواهید بود تا امتیازات خود را با دوستان به اشتراک گذاشته و با آن ها رقابت نمایید .

مصطفی بازدید : 37 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)
دانلود نرم افزار سلفی گرفتن با گربه اندروید Cat Selfie v1.4

 

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

در این پست قصد داریم نرم افزار Cat Selfie را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود تا همراه با یک گربه دوست داشتنی عکس سلفی تهیه کنید . عکس سلفی بگیرید و سپس آن ها را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراگ بگذارید . بدون شک عکسبرداری همراه با یک گربه ناز و دوست داشتنی فوق العاده لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود . به تصاویر خود جلوه خاصی ببخشید و آن ها را سفارشی سازید .

مصطفی بازدید : 44 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)
دانلود بازی سبک فرار اندروید Fukrey: Rooftop Runner v1.5.0

 

پیش نیاز : اندروید 2.3.3 و بالاتر

Fukrey: Rooftop Runner نام یک بازی دونده بی پایان برای دیوایس های اندرویدی بوده که بایستی به عنوان یک بازیکن از روی پشت بام خانه ها و خیابان ها عبور نموده و امتیازات و سکه های متعددی را به دست آورید . شخصیت مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس بازی را آغاز نمایید . تمام تلاش خود را به کار گرفته و از دست پلیس فرار کنید . اگر پلیس شما را دستگیر کند ، بدون شک بازنده بازی خواهید بود . با دستیابی به امتیازات قدرت ها و مهارت های خود را ارتقا دهید و آن ها را سفارشی سازید .

مصطفی بازدید : 43 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)
نرم افزار ساخت تصاویر آینه ای اندروید Mirror Photo & Shape v1.7

 

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

mirror photo & shape یک برنامه جالب برای اندروید است که با استفاده از آن می‌توانید افکت آینه زیبایی را بر روی عکس‌های خود اعمال کنید. در عین سادگی، این برنامه دارای ویژگی‌های فراوانی است که با استفاده از آن می‌توانید حتی یک عکس معمولی را نیز به اثری هنری تبدیل کنید. افکت آینه‌ای می‌تواند تعداد زیادی تصاویر خیالی قاابل توجه را ایجاد کند. تخیلات خود را درگیر کنید و ببینید چه چیزی می‌توانید با آن خلق کنید.

مصطفی بازدید : 10 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)
نرم افزار بهینه سازی باتری اندروید Battery Repair (Doctor Boost) v2.0

 

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

Battery Repair یکی از قدرتمندترین نرم افزار های موجود در گوگل پلی می باشد که قادر است بدون نیاز به دسترسی روت در گوشی شما‌ ، باتری آن را ترمیم کرده و میزان نگه داری انرژی در آن را افزایش دهد . این برنامه با بهینه کردن فرایند شارژ باعث می شود که مدت زمان نگه داری انرژی باتری بین ۲ تا ۸ ساعت افزایش پیدا نماید . این اپلیکیشن با بهره گیری از الگوریتم های خاص خود شما را قادر می سازد تا به صورت خودکار از شر پروسه های در حال اجرای بی استفاده رهایی یافته و میزان انرژی ای را که آنها در حال هدر دادنشان هستند در باتری گوشی یا تبلت اندرویدی خود نگاه دارید . اگر خالی شدن سریع شارژ ذخیره شده در باتری همیشه یکی از مشکلات اساسی شما در کار با گوشی تان بوده است پیشنهاد می کنیم این اپلیکیشن فوق العاده کاربردی را از دست ندهید .

مصطفی بازدید : 24 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

http://up.p30apps.ir/up/p30app/Pictures/super_mario_bros_dreams_blur.jpg

بازی قارچ خور محبوب ترین بازی در بین بچه های دهه 60 و 70 است که بیشتر افراد در گذشته آن را در کنسول های بازی تجربه کرده اند، اما شما می توانید این بازی جذاب و نوستالژیک را در گوشی دارای پلتفرم جاوا بازی کنید، البته نسخه های متنوعی از این بازی برای پلتفرم جاوا معرفی شده است که نام این نسخه رویاهای محو است. این نسخه بازی تکمیل کننده ی مهارت ماریو شخصیت بازی است و وظیفه دارد بر تله ها، لاک پشت ها، آجرها، و بخش هایی که نیاز به پرش دارد غلبه کند. از ویژگی های اصلی بازی می توان به مواردی چون: طراحی جذاب مانند سایر نسخه ها، تکمیل مراحل و داستان های بازی، امکان مشاهده بهترین امتیاز و ... اشاره کرد.

مصطفی بازدید : 15 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)
دانلود نرم افزار مدیریت اندروید با کامپیوتر SnapPea v3.27.2

 

پیش نیاز : اندروید 2.0 و بالاتر

SnapPea یک برنامه کاربردی است که با استفاده از آن می‌توانید از طریق رایانه خود، دستگاه اندرویدیتان را مدیریت کنید. با این برنامه می‌توانید عکس‌ها، پیام‌‌ها و برنامه‌هایتان را در یک مرورگر وب مشاهده کنید. این برنامه ساده و سریع است، کافی است آن را نصب کنید و از آن لذت ببرید.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سیستم عامل گوشی موبایل شما چست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 42
  • بازدید کلی : 10,288