loading...
مرجع تخصصی موبایل
مصطفی بازدید : 36 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)
دانلود نرم افزار سلفی گرفتن با گربه اندروید Cat Selfie v1.4

 

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

در این پست قصد داریم نرم افزار Cat Selfie را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود تا همراه با یک گربه دوست داشتنی عکس سلفی تهیه کنید . عکس سلفی بگیرید و سپس آن ها را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراگ بگذارید . بدون شک عکسبرداری همراه با یک گربه ناز و دوست داشتنی فوق العاده لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود . به تصاویر خود جلوه خاصی ببخشید و آن ها را سفارشی سازید .

مصطفی بازدید : 43 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)
نرم افزار ساخت تصاویر آینه ای اندروید Mirror Photo & Shape v1.7

 

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

mirror photo & shape یک برنامه جالب برای اندروید است که با استفاده از آن می‌توانید افکت آینه زیبایی را بر روی عکس‌های خود اعمال کنید. در عین سادگی، این برنامه دارای ویژگی‌های فراوانی است که با استفاده از آن می‌توانید حتی یک عکس معمولی را نیز به اثری هنری تبدیل کنید. افکت آینه‌ای می‌تواند تعداد زیادی تصاویر خیالی قاابل توجه را ایجاد کند. تخیلات خود را درگیر کنید و ببینید چه چیزی می‌توانید با آن خلق کنید.

مصطفی بازدید : 10 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)
نرم افزار بهینه سازی باتری اندروید Battery Repair (Doctor Boost) v2.0

 

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

Battery Repair یکی از قدرتمندترین نرم افزار های موجود در گوگل پلی می باشد که قادر است بدون نیاز به دسترسی روت در گوشی شما‌ ، باتری آن را ترمیم کرده و میزان نگه داری انرژی در آن را افزایش دهد . این برنامه با بهینه کردن فرایند شارژ باعث می شود که مدت زمان نگه داری انرژی باتری بین ۲ تا ۸ ساعت افزایش پیدا نماید . این اپلیکیشن با بهره گیری از الگوریتم های خاص خود شما را قادر می سازد تا به صورت خودکار از شر پروسه های در حال اجرای بی استفاده رهایی یافته و میزان انرژی ای را که آنها در حال هدر دادنشان هستند در باتری گوشی یا تبلت اندرویدی خود نگاه دارید . اگر خالی شدن سریع شارژ ذخیره شده در باتری همیشه یکی از مشکلات اساسی شما در کار با گوشی تان بوده است پیشنهاد می کنیم این اپلیکیشن فوق العاده کاربردی را از دست ندهید .

مصطفی بازدید : 15 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)
دانلود نرم افزار مدیریت اندروید با کامپیوتر SnapPea v3.27.2

 

پیش نیاز : اندروید 2.0 و بالاتر

SnapPea یک برنامه کاربردی است که با استفاده از آن می‌توانید از طریق رایانه خود، دستگاه اندرویدیتان را مدیریت کنید. با این برنامه می‌توانید عکس‌ها، پیام‌‌ها و برنامه‌هایتان را در یک مرورگر وب مشاهده کنید. این برنامه ساده و سریع است، کافی است آن را نصب کنید و از آن لذت ببرید.

مصطفی بازدید : 18 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)
دانلود نرم افزار اینستاگرام Instagram v6.6.1

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Instagram راهی است ساده و جذاب برای اشتراک گذاری تصاویر زیبای شما . این نرم افزار که در حال حاضر دارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر از سرتاسر کره زمین می باشد به شما کمک می کند تا با استفاده دوربین اندروید خود اقدام به عکاسی نموده و پس از استفاده از فیلتر ها و افکت های آماده شده ، تصاویر خود را زیباتر ساخته و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . هر بار که اینستاگرام را باز کنید با عکس های جدیدی از نزدیک ترین دوستان خود مواجه خواهید شد که می توانید همانند فیس بوک آنها را لایک کرده و حتی نظرات خود را نیز بیان کنید .

مصطفی بازدید : 25 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)
دانلود برنامه ترفند های جادویی اندروید Magic Trick #3 v1.0.1

 

پیش نیاز : اندروید 3.0 و بالاتر

Magic Trick #3 یک برنامه است که به وسیله آن می‌توانید یک شعبده‌بازی را بر روی دستگاه اندرویدی خود انجام دهید، به این صورت که شما در نقش شعبده‌باز، دستگاه اندرویدی خود را به شخص دیگری می‌دهید تا این اعمال را بر روی ماشین حساب انجام دهد: یک عدد سه رقمی تصادفی را در یک عدد سه رقمی تصادفی دیگر ضرب کرده و حاصل آن را بر یک عدد دلخواه ۴ رقمی تقسیم کند، سپس یکی از سه کتاب را انتخاب و به صفحه‌ عدد بدست آمده از ماشین حساب برود، شعبده باز به شخص می‌گوید که بر روی آن صفحه تمرکز کند، سپس چند کلمه از قسمت بالا و پایین آن صفحه را برای او فاش می‌کند.

 

مصطفی بازدید : 11 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)
دانلود نرم افزار تغییر رنگ چشم اندروید Eye Color Studio Premium v2.2

 

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

با استفاده از نرم افزار Eye Color Studio Premium این امکان را خواهید داشت تا رنگ چشم خود را تغییر دهید . یس از ۱۵۰  رنگ چشم متفاوت در این برنامه وجود داشته که می توانید آن ها را انتخاب نمایید . پس از انتخاب رنگ چشم می توانید افکت ها و اثرات متعددی را بر روی تصاویر قرار دهید . و در نهایت لازم به ذکر است که پس از اتمام کار قادر خواهید بود تصاویر خود را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

Facebook Twitter Google Google Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سیستم عامل گوشی موبایل شما چست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 10,269