loading...
مرجع تخصصی موبایل
مصطفی بازدید : 18 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)
دانلود نرم افزار اینستاگرام Instagram v6.6.1

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Instagram راهی است ساده و جذاب برای اشتراک گذاری تصاویر زیبای شما . این نرم افزار که در حال حاضر دارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر از سرتاسر کره زمین می باشد به شما کمک می کند تا با استفاده دوربین اندروید خود اقدام به عکاسی نموده و پس از استفاده از فیلتر ها و افکت های آماده شده ، تصاویر خود را زیباتر ساخته و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . هر بار که اینستاگرام را باز کنید با عکس های جدیدی از نزدیک ترین دوستان خود مواجه خواهید شد که می توانید همانند فیس بوک آنها را لایک کرده و حتی نظرات خود را نیز بیان کنید .

مصطفی بازدید : 25 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)
دانلود برنامه ترفند های جادویی اندروید Magic Trick #3 v1.0.1

 

پیش نیاز : اندروید 3.0 و بالاتر

Magic Trick #3 یک برنامه است که به وسیله آن می‌توانید یک شعبده‌بازی را بر روی دستگاه اندرویدی خود انجام دهید، به این صورت که شما در نقش شعبده‌باز، دستگاه اندرویدی خود را به شخص دیگری می‌دهید تا این اعمال را بر روی ماشین حساب انجام دهد: یک عدد سه رقمی تصادفی را در یک عدد سه رقمی تصادفی دیگر ضرب کرده و حاصل آن را بر یک عدد دلخواه ۴ رقمی تقسیم کند، سپس یکی از سه کتاب را انتخاب و به صفحه‌ عدد بدست آمده از ماشین حساب برود، شعبده باز به شخص می‌گوید که بر روی آن صفحه تمرکز کند، سپس چند کلمه از قسمت بالا و پایین آن صفحه را برای او فاش می‌کند.

 

مصطفی بازدید : 15 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)
بازی Fruit cut ninja برای جاوا

 

بدون شک Fruit cut ninja از محبوب ترین بازی های موجود برای تمامی سیستم عامل ها است و در دوره های کوتاه مدت نسخه های به‌روز رسانی بازی برای انواع سیستم عامل ها ارائه می شود، که این بار قصد معرفی ورژن جدید این بازی برای پلتفرم جاوا را داریم. آیا دوست دارید به یک نینجا تبدیل شوید؟ برای این که نینجا شوید باید میوه های گرمسیری را پشت سر هم ببرید و آن ها را از بین ببرید. البته مراقبت بمب های موجود در بازی باشید، که برخورد با آن ها سبب از بین رفتن زحمات شما می شود و بازنده خواهید شد. بازی را بر روی گوشی خود نصب کنید و از بریدن میوه های آب دار لذت ببرید.

Facebook Twitter Google Google Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
مصطفی بازدید : 14 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)
بازی

 

بازی مقبره ارواح از بازی های جذاب برای سیستم عامل های اندروید و ios است، که این بار قصد معرفی نسخه جاوا بازی را داریم. داستان بازی به این گونه است که شما برای کاوش و جستجو آثار تاریخی وارد یک معبد نفرین شده می شود و یک مسجمه با ارزش را از آن جا به سرقت می برید. حال صاحب معبد یک میمون دیوانه و شیطانی است، او در صدد پس گرفتن مجمسه بر می آید و سعی می کند شما را از بین ببرد. شما وظیفه دارید برای نجات جان خود با نهایت سرعت بدوید و از موانع موجود در بازی عبور کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: طراحی زیبا و گرافیکی، وجود قدرت های ویژه برای هر شخصیت، مراحل و دستاورد های فراوان اشاره کرد

Facebook Twitter Google Google Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
مصطفی بازدید : 11 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)
دانلود نرم افزار تغییر رنگ چشم اندروید Eye Color Studio Premium v2.2

 

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

با استفاده از نرم افزار Eye Color Studio Premium این امکان را خواهید داشت تا رنگ چشم خود را تغییر دهید . یس از ۱۵۰  رنگ چشم متفاوت در این برنامه وجود داشته که می توانید آن ها را انتخاب نمایید . پس از انتخاب رنگ چشم می توانید افکت ها و اثرات متعددی را بر روی تصاویر قرار دهید . و در نهایت لازم به ذکر است که پس از اتمام کار قادر خواهید بود تصاویر خود را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

Facebook Twitter Google Google Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
مصطفی بازدید : 9 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)
دانلود بازی اندروید Team Awesome Pro v1.0.8

 

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

آنها فقط ۴ انسان عادی بودند، تا اینکه یک شهاب‌سنگ به زمین برخورد کرد و همه‌چیز را تغییر داد و آن‌ها را به تیم شگفت‌انگیز تبدیل کرد. در بازی Team Awesome Pro همه چیز وجود دارد: فضایی‌ها، ربات‌ها، انفجار، گربه، قطار، کامیون، سکه‌های براق و غیره. خود را برای یک بازی کلاسیک انفجاری آماده کنید.

Facebook Twitter Google Google Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
مصطفی بازدید : 10 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اندروید Piano Ear Training Pro vFixed Back Button

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

Piano Ear Training Pro یک برنامه آموزش پیانوی قدرتمند برای اندروید است که دارای ویژگی‌های فراوانی می‌باشد. با استفاده از این برنامه می‌توانید با گوش خود پیانو یاد بگیرید و مهارت‌های شنیداری خود را تکمیل کنید. این برنامه دارای ۱۰ بازی مختلف است که با انجام آن‌ها به نوازنده بهتری تبدیل خواهید شد و در امتحانات تئوری نتایج بهتری کسب خواهید کرد.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سیستم عامل گوشی موبایل شما چست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 10,272