loading...
مرجع تخصصی موبایل
مصطفی بازدید : 13 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

نرم افزار Puffin Web Browser  یکی از بهترین و سریع ترین مرورگر های اینترنت برای دستگاه های اندرویدی به شمار می رود . با استفاده از این برنامه می توانید بدون هیچ گونه محدودیتی در اینترنت به گشت و گذار بپردازید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا تب های نامحدودی را ایجاد کنید . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان دانلود فایل ها از اینترنت ، سرعت بسیار بالا و وجود ماوس مجازی بر روی صفحه نمایش اشاره داشت . این مرورگر با پشتیبانی کامل از فلش ، خیال کاربران را بابت تماشای فیلم در اینترنت راحت کرده است ! همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن از سریع ترین موتور جاوا اسکریپت موجود در میان مرورگر ها  بهره می برد . تجربه بسیار خوبی از وبگردی به صورت Desktop  یا mobile view را با این مرورگر داشته باشید .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی کامل از فلش برای وبگردی

وجود  ماوس مجازی در صفحه نمایش

تجربه وبگردی به صورت Desktop 

امکان دانلود فایل ها از اینترنت

 

تغییرات نسخه اخیر:

هماهنگ سازی با مرورگر های دیگر

عرضه با رابط کاربری جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود اتصال به شبکه


Facebook Twitter Google Google Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email

مصطفی بازدید : 162 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

 قابل اعتماد ترینVPN در جهان با بیش از 200 میلیون دانلود . نرم افزار Hotspot Shield VPN یک فیلتر شکن قوی برای اندروید است،با این نرم افزار شما دیگر محدودیتی در باز کردن سایت ها ندارید.بعد از قطع شدن سایفون،این نرم افزار جایگزین مناسبی است

 

Facebook Twitter Google Google Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
مصطفی بازدید : 18 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

سایفون ۳ چیست؟

سایفون ۳ یک ابزار فیلترینگ از شرکت سایفون است که با استفاده از وی پی ان، اس اس اچ و پراکسی اچ تی تی پی برای شما دسترسی به اینترنت بدون فیلتر را فراهم میکند. کلاینت (یا بازدید کننده ) سایفون ۳ بطور اتوماتیک تقاط دسترسی جدید را فرا می گیرد تا شانس شما را برای عبور از سانسور بیشتر سازد.

سایفون ۳ برای فراهم کردن دسترسی آزاد به مطالب اینترنت طراحی شده است. سایفون نگهداری از اطلاعات محرمانه شما روی اینترنت را افزایش نمی دهد و نباید به عنوان یک ابزار محافظ در محیط اینترنت مورد استفاده قرار گیرد.

مصطفی بازدید : 11 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (0)

به نظر شما مدیریت یک تیم فوتبال کار آسانی است یا دشوار؟ برای این که پاسخ سوال خود را دریافت کنید می توانید در این بازی Real football manager edition نقش مدیر باشگاه و سرمربی یک تیم فوتبال را داشته باشید، برای کسب نتایج مناسب بهترین بازیکنان را از سایر تیم ها جذب کنید و اردوهای آماده سازی بر پا کنید تا آمادگی بازیکنان افزایش یابد، البته به فکر خرید یک استادیوم مجهز و مناسب برای بازیکنان و پرطرفداران باشگاه خود باشید. همچنین در تمرین ها تکنیک ها و تاکتیک های منحصر به فرد به بازیکنان تیم خود آموزش دهید تا در مسابقات لیگ برتر بهترین نتیجه را کسب کنند. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک بسیار عالی، روند جالب بازی، وجود تیم ها و لیگ های مختلف اشاره کرد.

مصطفی بازدید : 12 جمعه 21 شهریور 1393 نظرات (0)

آیا تا به حال برایتان اتفاق افتاده است تا گوشی خود را گم کرده باشید ؟ با استفاده از نرم افزار Wheres My Droid می توانید به آسانی اسمارت فون اندرویدی گم شده خود را پیدا کنید! این برنامه با به صدا در آوردن زنگ دستگاه در حالت حداکثر کاربر را از محل دستگاه مطلع میکند. البته اگر دستگاه شما در مکان دورتری از شما قرار داشته باشد، این اپلیکیشن توانایی ارسال مختصات GPS و لینک نمایش مکان دستگاه در Google Maps را نیز داراست که قابلیتی بسیار کاربردی به شمار میرود. پیدا کردن تلفن با استفاده از پیامک، قابلیت نمایش موقعیت کامل گوشی، عدم مصرف باتری و برخی دیگر از ویژگی های کلیدی این برنامه می باشد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

مصطفی بازدید : 16 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

همانطور که می دانید هر بازی یا نرم افزار برای اجرا مقداری از حافظه گوشی ( Ram ) را اشغال می کند . حال اگر به صورت همزمان چندین اپلیکیشن گشوده باشد در اجرای آنها مشکل به وجود خواهد آمد . اگر به دنبال برنامه ای حرفه ای در زمینه مدیریت برنامه های در حال اجرا می باشید این برنامه می تواند نیاز شما را برطرف کند. MultiTasking Pro یک ابزاری حرفه ای و کامل برای اندروید می باشد که با استفاده از آن می توانید به طور کامل بر اپلیکیشن ها و بازی های درحال اجرا مدیریت داشته باشید . همچنین شما می توانید برنامه های مختلفی را باز کرده و همزمان از برنامه ها استفاده نمایید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

مصطفی بازدید : 17 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

Trigger On The Road یک بازی رانندگی ماجراجویانه است که سبک جدیدی را به شما ارائه می‌کند. در این بازی باید از مرحله‌های مختلف عبور کنید و با گذشتن از موانع غیرمنتظره متنوع، کلید طلایی را بدست بیاورید. در مراحل سخت بازی مهارت‌های رانندگی خود را محک بزنید و برای بدست آوردن تمامی جوایز بازی خود را به چالش بکشید.

ویژگی‌ها:

استفاده از موتور سه بعدی Unity برای گرافیک پیشرفته بازی

ارائه به‌روزرسانی‌های مرتب

می‌توانید تنظیمات مختلفی برای چرخ‌ها انجام دهید

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سیستم عامل گوشی موبایل شما چست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 10,262